Subject: RE: Coli-laadsete bakterite riskihindamise juhend
From: Raili Kärmas <[email-masked]>
To: Natalja Šubina <[email-masked]>
Cc: "Leena Albreht" <[email-masked]>, "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 23 Feb 2024 14:05:15 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Saadan EVEL-i muudatusettepanekud juhendi täiendamiseks.

Kena saabuvat Eesti Vabariigi aastapäeva!

Lugupidamisega

Raili Kärmas

EVEL tegevjuht

Tel: +372 511 5154

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Natalja Šubina <[email-masked]>
Sent: Wednesday, February 7, 2024 11:42 AM
To: Raili Kärmas <[email-masked]>
Cc: [email-masked]
Subject: Coli-laadsete bakterite riskihindamise juhend

Tere

Saadame tutvumiseks eelnõu „Terviseameti tegutsemissoovitused
veekäitlejatele ja riskihindamise juhend coli-laadsete bakterite
avastamise korral“.

Kui on kommentaare või tähelepanekuid, palume tagasisidet 23. veebruariks.

Lugupidamisega

Natalja Šubina

nõunik

keskkonnatervise osakond

tel +372 7943702

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine
või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide
lisadega.